maandag 10 juni 2013

Budget Sportkleding van de Lidl

Twee complete sport outfitjes en een paar nieuwe hardloop schoenen voor onder de 41 euro?
Ik doe het even voor :)


Even een kleine toelichting: eerder schreef ik al dat ik ben begonnen met hardlopen en dat mijn schoenen echt niet geschikt waren. Ik ging er van uit dat mijn Orthowalks van de Lidl ook geschikt waren als hardloopschoen, maar ik vind er totaal geen vering in zitten dus die bewaren we voor de sportschool.
Nu heb ik naast mijn Ortowalks loopschoenen en Orthowalks fitnessschoenen een derde paar schoenen van de Lidl. Crivit hardloopschoenen. In de volgende hardloop update ga ik hier verder op in, maar ik kan al wel vertellen: wat een verschil!



Kosten: 19,95


En toen had ik ook nog sportkleding nodig voor de zomermaanden. Met enkel lange broeken en shirt ga ik het niet trekken dus hup.. naar de Lidl toen ze een paar weekjes geleden sportkleding hadden. Ik heb alles maatje M genomen al had ik achter af van de hempjes ook wel een S jes kunnen hebben. Een kniebroek, een short, 2 hempjes en 3 paar sokken.



Kosten: 20,45

Ik kan er weer tegen aan de komende maanden.

Waar koop jij het liefst je sportkleding?



2 opmerkingen:

Sonja zei

Primark!
Leuk voor weinig!
capri legging 7 euro.
sport BH 5 euro en dan eindelijk een die echt lekker stevig zit!

Esther zei

ik heb ook sportbeha's van de primark. Volgens mij 2 voor 5 euro. Die draag ik ook gewoon zo.